01-02-2005, 00:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2005, 00:36 AM ja muutjaks oli motamees.)
Kui nüüd veel arendada \"zahhaari\" teemat.
70 aastate lõpul hakkas massiliselt tulema ZILe R6 mootoritega. Mehed oletasid/kuulsid, et tegu sõjaväe tagavarade uuendamise protsessiga. St, et sõjaväe puutumata tagavara lattu läksid kõik toodetud V8 mootorid ja sealt sai tehas omale R6 pealepanekuks. Kõik muu oli autol sama - peale mootori. See R6 mootor lõpetati võimalikult ruttu seal auto peal ära ja siis sai juba V8 vahele pandud. Auto tonnaaz ja tonnkilomeetri hinne oli sama, nii V8 kui ka R6 puhul.
Kärukonksu ei olnud Zil kallutajal ette nähtud. Tehasest tuli ainult pukseerimise seekliga. Konksud kõik ise paigaldatud. Konksuga koos paigaldati ka lisatala tagumise raami vahele. Muidu tõmbas tagumise raami otsa kokku.
Põllumajanduskastiaga Zil oli konksuga tehase poolt. Samuti madelautod.
70 aastate lõpul hakkas massiliselt tulema ZILe R6 mootoritega. Mehed oletasid/kuulsid, et tegu sõjaväe tagavarade uuendamise protsessiga. St, et sõjaväe puutumata tagavara lattu läksid kõik toodetud V8 mootorid ja sealt sai tehas omale R6 pealepanekuks. Kõik muu oli autol sama - peale mootori. See R6 mootor lõpetati võimalikult ruttu seal auto peal ära ja siis sai juba V8 vahele pandud. Auto tonnaaz ja tonnkilomeetri hinne oli sama, nii V8 kui ka R6 puhul.
Kärukonksu ei olnud Zil kallutajal ette nähtud. Tehasest tuli ainult pukseerimise seekliga. Konksud kõik ise paigaldatud. Konksuga koos paigaldati ka lisatala tagumise raami vahele. Muidu tõmbas tagumise raami otsa kokku.
Põllumajanduskastiaga Zil oli konksuga tehase poolt. Samuti madelautod.
