01-02-2005, 10:48 AM
Lõpuks jõudsid siis kohale ka poritiib ja küljekarbid. Asjad kõik kasutamata, kuid pika seismine tagajärjel veidi pindmise roostega. Igaljuhul olen praegu selline
Tänud Põlvamaa meestele ja sõbrale, kes viitsis need sealt ära tuua.
Poritiib on isegi 403 e enda oma. Tule all olev gabariittule auk on plekiga kinni pandud ja asemele on tehtud küljel uus ava koos liistukinnitus aukudega. Olemas on ka peegli kinnitus auk, puudu liistu omad. Kahjuks nädalavahetusel eriti mahti masinaga tegeleda ei saanud. Natuke üritasin esipõlle remontida (loe, tegin oma elu esimese restaureeriva keevituse), kuid asi tuli välja nagu ikka, ehk eriti ei tulnud. Keevituse pinna sain enam vähem normaalse, kuid kas kuumutan plekki liiga palju või milles viga, kisub nagu \"natuke\" kõverasse. Vaikselt haamriga pinnides sai küll asja tunduvalt paremaks, kuid ideaalsest on asi kaugel. Peab veel seda tehnikat harjutama. Õpetussõnad ja vihjed on siinkohal väga teretulnud.

Poritiib on isegi 403 e enda oma. Tule all olev gabariittule auk on plekiga kinni pandud ja asemele on tehtud küljel uus ava koos liistukinnitus aukudega. Olemas on ka peegli kinnitus auk, puudu liistu omad. Kahjuks nädalavahetusel eriti mahti masinaga tegeleda ei saanud. Natuke üritasin esipõlle remontida (loe, tegin oma elu esimese restaureeriva keevituse), kuid asi tuli välja nagu ikka, ehk eriti ei tulnud. Keevituse pinna sain enam vähem normaalse, kuid kas kuumutan plekki liiga palju või milles viga, kisub nagu \"natuke\" kõverasse. Vaikselt haamriga pinnides sai küll asja tunduvalt paremaks, kuid ideaalsest on asi kaugel. Peab veel seda tehnikat harjutama. Õpetussõnad ja vihjed on siinkohal väga teretulnud.