03-02-2005, 20:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-02-2005, 20:57 PM ja muutjaks oli smolin.)
cesium Kirjutas:Ma ei saanudki aru, miks need mossed Inglismaalt tulid?Kas need autod veeti välja, et nad kusagil laos seisaks ja siis siia tagasi toodaks?Ilgelt kummaline.Mingid CCCP hämartehingud?Uued autod tulid välismaalt tagasi, kuna sealne importöör praakis nad mingite tehniliste või iluvigade pärast välja. Vead võisid olla kergesti kõrvaldatavad, kuid nii odavaid autosid ei viitsinud seal keegi korrastada, pealegi pidid venelased lepingu kohaselt kõik väljapraagitud autod tagasi võtma. Vahel korraldasid importöörid autode kontrollimise juba Venemaal ja väljapraagitud autod välismaale ei jõudnudki. Minu onul oli 70-ndatel ametiautoks M 412, mille oli (ilmselt Tallinna sadamas) välja praakinud norrakad, kuna mootor kuumenes üle (termostaat oli vigane). Pärast termostaadi vahetamist töötas mootor normaalselt. Polnud see auto ka muu poolest kvaliteetsem, kui N-Liidus müügiks mõeldud Mossed, õieti ainukeseks erinevuseks olidki ingliskeelsed kirjad.
Edit: lugesin Wildstari postituse hoolikamalt läbi, seal oli juttu autodest, mis kaks aastat laos seisnud. Ilmselt oli Mossesid veetud Inglismaale rohkem, kui suudeti ära müüa. Kuna kaks aastat vana autot enam uue pähe ei müü, saadetigi tagasi.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.