küsimusi gaz51 kohta
#3

Tegelikult mina ise soovitan kohe Unic numbrit taotleda. Gaz-51 sellisele tasemele saada ei ole nii keeruline kui teiste autode puhul, sest mõningaid juppe ikka leiab. Ma ise lõpetasin paar suve tagasi ühe 51 restaureerimise. Eesmärk oli talusse majandusauto saamine ja selle tõttu ei ole kõik detailid originaalid. Näiteks käigukast on GAZ-53, originaalne õlifiltrisüsteem on asendatud ühe GAZ 52 filtriga ning bensiinipumba ja karuraatori vahele on ise pandud papist filter, sest vastasel korral tuleb üsna tihedalt karbussi puhastamisega tegeleda. Kuna autol on tänavasõidu number ja ülevaatuselt läbi saamiseks tuli rida muudatusi teha siis on asi originaalist veelgi kaugem. Nimelt tuli lisada tagumine allasõidutõke, kastile helkurid (e tähisega), paremal poole peegel (originaalis on ainult vasakul aga samasuguse saab ka paremale pookida), taha kaks tuld, kusjuures algsed suunakat tuli raami küljest ära võtta ja kasti tagumise põiktala alla panna. Nüüd mõtlen küll, et kui oleks kohe alguses 100 % originaali teinud, siis musta numbriga ülevaatusele minnes poleks sellist jama tulnud. Iseeneset kui seadust järgida, siis poleks seda vaja olnud, sest enne 1975 toodetud masinatele on omad nõuded, aga kuna Märjamaa ülevaatuspunktis tunnistatakse ainult värskeimaid euronõudeid, siis kes nende lammastega määgida viicib. Igatahes loodan, et teistel GAZ-51 või mõne tema modifikatsiooni taastajal selliseid jamasid ei tule.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
küsimusi gaz51 kohta - Autor: arst666 - 25-04-2004, 21:14 PM
RE: küsimusi gaz51 kohta - Autor: jaakh - 13-01-2006, 17:24 PM
RE: küsimusi gaz51 kohta - Autor: Raudpats - 13-01-2006, 20:35 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne