Vanad bussid2

cesium Kirjutas:kas see elektrimootoriga isend tehti selleks, et mitte käigukasti kasutada?Oli tal veel eeliseid?

Tolleaegse N.Liidu kohta (1940.aastate teine pool) oli 154 vast liigagi revolutsiooniline...Wink
Arvata võib,et tol ajal tekkis tihedalt hädasid selle jõuajamiga,igatahes 154 tootmisaeg ei olnud väga pikk (1946-49),võrdluseks 155 puhul 1949-57.
Praegu mul ees Entsüklopeediakirjastuse \"20.sajandi kroonika\" teine osa ning leheküljel 273,aasta 1948 juures selline tekst (koos fotoga):\"Moskva Stalini-nim.autotehasest saadetakse Tallinna neli diiselelektriautobussi ZIS-154,mis hakkavad sõitma liinidel Tallinn-Nõmme ja Tallinn-Kloostrimetsa. Bussidel on kaks mootorit:naftaküttel töötav diiselmootor annab energiat elektrimootorile,see aga paneb sõiduki liikuma.\"
Seega esimesed 154-d tulidki Eestisse vast 1947-48?? Ja siin samas foorumis kuskil varem käis läbi number,et kunagi oli liikvel kokku 33 ZIS-154 bussi Eesti peale.Vast keegi siit foorumist oskab täpsemalt öelda,millal viimased liinidelt kadusid...
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Vanad bussid2 - Autor: Sillu - 30-07-2004, 17:08 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne