Siduri remont
#4

ott45 Kirjutas:Aitäh väga praktiliste nõuannete eest.
Sarnaselt hooratta/väntvõlli asendite märkimisele oleks ilmselt mõistlik märkida ka hooratta külge kinnituvate detailide asendid? Loogiliselt võttes peaksid need kõik ühtse tasakaalus oleva terviku moodustama ju. Kas väntvõlli tagumise simmeri vahetus eeldab alati hooratta mahavõtmist?

Mõistlik oleks küll märkida hoorattale sidurikorvi asend ka peale, sest seda annab peale panna kolmes eri asendis. Samas - sidurikorv on kuluvam detail kui hooratas ja sageli seda ka siiski vahetatakse. Teoorias peaks korv olema tasakaalus ja siis võib teda paigaldada igas asendis. Praktikas (loe: pagan teab mis põhimõtetega ja kus kapitaalitud) leiab igasuguseid \"vene imesid\". Nii et jah, korv tagasi hooratta külge ka samas asendis, kui just ei lähe korvivahetuseks.

Mis puudutab väntvõlli siduripoolset simmerit, siis... pole detaili, pole probleemi Smile Ehk siis - GAZi mootoritel (emka, 51, Pobi) on simmer vaid ees ehk rihmaratta/vändakäbi taga kaanes. See oli juba Dodge D5 mootori eripäraks 1926. aastal ja teatavasti on GAZi mootorid selle jõuallika edasiarendus. Siduripool ehk taga on neil nn \"rasvanöör\" ja see paigaldatakse reeglina koos väntvõlli ja saaledega. Ja kui see kipubki veidi õli läbi laskma, siis see eemaldub sidurikarteri põhja sealse avause kaudu.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme avatud K,N,R,L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Siduri remont - Autor: ott45 - 14-02-2005, 10:10 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne