15-02-2005, 18:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-02-2005, 18:57 PM ja muutjaks oli valdo.)
karlep Kirjutas:jagage ikka julgesti oma ideesid!ärge hoidge häid ideid ainult enda teada!
Pole seal ju mingeid säravaid ideesid - tavaline hall lukksepatöö nagu teraski veidi seinuna, mis on kahh sindrinahk hallikas

D-mootori kinnitamiseks on vaja kaks omavahel teatud nurga all olevat (umbes 60 kraadi) toru või üks järsult nurka painutet toru ja vossem. Mõlemat varianti on tehase poolt muide ka kasutatud, olenevalt sellest, kas raam on lahtise või kinnise kontuuriga.
Kui raam on teistsuguse kujuga, tuleb eelnimetet toru (või üks neist või kaks toru) talle loomulikult lisada... jalgratta korral loomulikult ülalpoole pedaalivõlli. Või lisada äärik, mille poldiaugud kattuvad mootori klambrikinnituste omaga. Kas klambrid/poldid abiks (a la Sachsi mootori kinnitus enamike raamide vahele) või hoopistükkis keevitus, see on maitse asi (ütles kukk ja nokkis... ).
Pane parem punnvõrri (D) mootor Ereliukase raami vahele ja asenda selle peente velgedega rattad jämedamate velgede/kodarate vastu, saab palju stiilsema sõiduki. Mina olen 1970-80tel mitmeid selliseid liikumas näinud (ise eelistasin tollal panna sama mootor 1950te Riga jalgratta peale, sest olin uunikumipisikust juba siis nakatunud).
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel