16-02-2005, 12:25 PM
Talveralli läbi, pidurid jälle puruks 
Täpsemalt andis otsad parempoolne tagumine töösilinder. Mansett oli omadega läbi. Huvitav kogu asja juures on muidugi fakt, et sinna sai autot taastades täiesti uus silinder pandud - kas on võimalik, et see \"uus\" oli kuskil riiulis külma/kuuma/päikese või muu ebasoovitava elemendi mõju all liiga kaua vedelenud ja mansett oli jäigaks tõmbunud? Või on ikka sulaselge praak? Pool aastat on silindri elueaks natuke vähe.
Positiivne on samas, et lõpuks sai kapotile \"F O R D\" kiri. Siinkohal suur tänu Keevitajale. Auto näeb ikka palju uhkem ja lõpetatum välja kohe. Nüüd tuleks ainult tagaluugile \"F\" kuidagi kinni liimida (tihvtid on ära murdunud), kas keegi oskab mingit liimi soovitada? Minuteada tänapäevaste autode embleemid on tihtipeale ka liimitud, seega idee kohaselt see võiks ju õnnestuda. Tihvte taastama ei julge hakata, kogu täht on silumiinist ja sinna sisse augu puurimine lõpeb tõenäoliselt totaalse hävinguga.

Täpsemalt andis otsad parempoolne tagumine töösilinder. Mansett oli omadega läbi. Huvitav kogu asja juures on muidugi fakt, et sinna sai autot taastades täiesti uus silinder pandud - kas on võimalik, et see \"uus\" oli kuskil riiulis külma/kuuma/päikese või muu ebasoovitava elemendi mõju all liiga kaua vedelenud ja mansett oli jäigaks tõmbunud? Või on ikka sulaselge praak? Pool aastat on silindri elueaks natuke vähe.
Positiivne on samas, et lõpuks sai kapotile \"F O R D\" kiri. Siinkohal suur tänu Keevitajale. Auto näeb ikka palju uhkem ja lõpetatum välja kohe. Nüüd tuleks ainult tagaluugile \"F\" kuidagi kinni liimida (tihvtid on ära murdunud), kas keegi oskab mingit liimi soovitada? Minuteada tänapäevaste autode embleemid on tihtipeale ka liimitud, seega idee kohaselt see võiks ju õnnestuda. Tihvte taastama ei julge hakata, kogu täht on silumiinist ja sinna sisse augu puurimine lõpeb tõenäoliselt totaalse hävinguga.