17-02-2005, 23:43 PM
Tegelikult olen järgmisel seisukohal
Mitte mälestiste arv, vaid nende kvaliteet ja kättesaadavus määravad asja.
Võtame näiteks kuulsad Merekindluse varemed. Need, nagu on teada Harjumaal sadu objekte. Ning päris paljud neist on võetud muinsuskaitse alla. Kuid reaalselt, kõik need on ühte viisi räämased ja mahajäetud.
Ausõna, selle asemel et need kõike sadu vundamente ja raaduvarjendid kaitsta, oleks rohkem tolku kui oleks taastatud, või vähemalt korrastatud ja turistidele avatud üks punker või patarei.
Minu meelest väga tuttav olukord
Mitte mälestiste arv, vaid nende kvaliteet ja kättesaadavus määravad asja.
Võtame näiteks kuulsad Merekindluse varemed. Need, nagu on teada Harjumaal sadu objekte. Ning päris paljud neist on võetud muinsuskaitse alla. Kuid reaalselt, kõik need on ühte viisi räämased ja mahajäetud.
Ausõna, selle asemel et need kõike sadu vundamente ja raaduvarjendid kaitsta, oleks rohkem tolku kui oleks taastatud, või vähemalt korrastatud ja turistidele avatud üks punker või patarei.
Minu meelest väga tuttav olukord
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.