21-02-2005, 00:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2005, 00:16 AM ja muutjaks oli mrali.)
Pilt on pärit: http://ig.micromotor.org/LKW/gvtit.html
Tegu on Kruppiga ja tolle lehe järgi Krupp Titaniga (toodeti minu andmeil 1950-54,alguses Südwerke margi all,kuna Kruppil oli liitlaste poolt pärast Teist maailmasõda keelatud esialgu oma nime all veokiehitus).
Kui veel mõni lause tolle veoki kohta öelda,siis tegu tolleaegse Saksamaa ilmselt keerukaima ja kallima veokiga,minu ees praegu Saksa AutoBildi number 48/2004,kus antakse selle masina 1953.aasta hinnaks 50200 tollast marka.Toodeti neid vähe,976 tükki ja teadaolevalt olla Saksamaal praegu neid alles kolm,millest täpselt üks sõidukõlbulik ja restaureeritud (kõik samast ajakirjast).Mootoreid muide sel kapoti all kaks kolmesilindrist,kahetaktilist ja kompressorülelaadimisega diislit,koguvõimsusega 210 hj ja auto enda kandejõud 8 tonni.Kaks mootorit seetõttu,et Saksamaal oli liitlaste käsul anno 1950 keelatud enam kui 150-hobuseliste diislite tootmine...
Krupp Mustang oli Titani \"väikevend\",kandejõuks 6,5 tonni ja kapoti all kokku 4 silindrit (145 hj),kuid väliselt väga sarnane Titanile.
Ning neid manööverdamise-abivardaid kasutasid väga,väga paljud tootjad oma ninakabiiniga veokite juures.
Niisiis-annaks järje edasi cesiumile.
Tegu on Kruppiga ja tolle lehe järgi Krupp Titaniga (toodeti minu andmeil 1950-54,alguses Südwerke margi all,kuna Kruppil oli liitlaste poolt pärast Teist maailmasõda keelatud esialgu oma nime all veokiehitus).
Kui veel mõni lause tolle veoki kohta öelda,siis tegu tolleaegse Saksamaa ilmselt keerukaima ja kallima veokiga,minu ees praegu Saksa AutoBildi number 48/2004,kus antakse selle masina 1953.aasta hinnaks 50200 tollast marka.Toodeti neid vähe,976 tükki ja teadaolevalt olla Saksamaal praegu neid alles kolm,millest täpselt üks sõidukõlbulik ja restaureeritud (kõik samast ajakirjast).Mootoreid muide sel kapoti all kaks kolmesilindrist,kahetaktilist ja kompressorülelaadimisega diislit,koguvõimsusega 210 hj ja auto enda kandejõud 8 tonni.Kaks mootorit seetõttu,et Saksamaal oli liitlaste käsul anno 1950 keelatud enam kui 150-hobuseliste diislite tootmine...
Krupp Mustang oli Titani \"väikevend\",kandejõuks 6,5 tonni ja kapoti all kokku 4 silindrit (145 hj),kuid väliselt väga sarnane Titanile.
Ning neid manööverdamise-abivardaid kasutasid väga,väga paljud tootjad oma ninakabiiniga veokite juures.
Niisiis-annaks järje edasi cesiumile.