21-02-2005, 00:31 AM
Potsataja103 Kirjutas:Õhkpatjadega on vanematel bussidel kogu aeg jama olnud. Kui Tartu linnaliinidel veel Ikarused liikusid, oli õhkpada purunemine peamine põhjus, miks buss liini pooleli jättis ja tehnilise abi bussi järel remonti pukseeriti, üks nurk maadligi lääpas. Ja kui buss jätta pikemaks ajaks seisma, vajub ta varem või hiljem nagunii ära - uuemad püsivad kauem, vanematel võib juba järgmiseks hommikuks \"kõht vastu maad\" olla... Tegelikult saab buss ka niimoodi liikuda, aga enamasti on selleks ajaks pidurikambrid ka tühjaks jooksud, nii et enne tuleks pidurid maha saada. Ja kui seisva Ikaruse juures mingit susinat kuulete, võite päris kindlad olla, et õhkpadjad lekivad...cesium Kirjutas:Minu arust on paljude suurte bussidega nii.Miks?Õhkvedrustuse balloon lihtsalt ei pea õhku, algul vajub ära üks, siis teine nurk. Peale mõnepäevast seismist on vanemate/väsinumate bussidega hulga aega kohapeal jauramist, et vajalik kogus õhku sisse saada, seisupidur ei tule enne maha, kui peaaegu töörõhk on saavutatud.