K: iz-i mootori kaanega jama.
#2

originaal Kirjutas:... vasakpoolne kyljekaas ehk siis vändapooln eajab õli välja nende esimeste poltide koha pealt sest on mingi liti sinna saand ja mõra tulnd ja siis muudkui leemetab.
Nu siit siis kysimus, et mis tegema peax et seda ava sulgema...

Hädavariant: miski hermeetikuga (korraliku vedela metalliga) kinni. Võid teha eelnevalt lukksepatööd - teha prao kohta korraliku peente kruvidega kinnitatava lapi, mis koolutada pragu omava materjali järgi. Ning siis see lapp hermeetikuga peale ja kruvidega kinni. Niisama mögimine on kahtlane ettevõtmine, sest ei ole jõudu, mis pragu koos hoiaks.

Olen näinud nii M-400 kui ka Opel Kapitäni plokki, mis on niiviisi lapiga parandet kepsu väljalöömise tagajärjel ja hiljem pikalt sõitnud.

Korralik variant: väärisgaaside keskkonnas alumiiniumikeevitus + lihv. Meisterliku töö korral ei jää erinevalt eelmisest visuaalselt näha.

Tegelikult soovitan kolmandat varianti, kuna tegemist on masstiraazhides toodetud tüüprattaga - hankida uus detail. On odavam ja lihtsam kui kaks esimest varianti. Mina hakkaksin parandama/taastama alles tõesti miski rariteetse harulduse detaili, kui paari aasta pikkune otsing ei ole mulle uut detaili toonud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
K: iz-i mootori kaanega jama. - Autor: originaal - 21-02-2005, 18:09 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne