M 403 E
#39

kooma Kirjutas:..Mootorit katkudes selgus ka kurb tõsiasi, et kangem bensiin pole pooltest klappidest eriliselt midagi järgi jätnud...
Üldiselt need mosse klapid on ühed vinsked tükid, ei juhtu nendega suurt midagi. Arvan, et sind hirmutas nende kole väljanägemine, mis väljendub nõgis ja ka katlakivi-taolisel moodustisel, mida kohati võib oma paar mm tekkida klapitaldrikutele. Kui oled nad sellest saastast puhtaks kraapinud, tuleb nende õige kuju välja. Kui klapipesa ja klapitaldriku vaheline kontaktpind on krobeline, viitab see seda, et klapi paisumispilu on olnud minimaalne või olematu. Selle tulemusena klapp ei sulgu korralikult ja \"valus tuli\" limpsib/põletab kontaktpinnad \"pidamatuteks\".

Esisild on sama 403/408/412. Hilsema vl. 412 ja 2140 ketaspiduri süsteem aga ei taha hästi sobida varasematele,muidu sild sama. Vanadel sildadel vintpuksid, uuematel kummipuksid, mis määrimist enam ei vajanud, ka on vanad ja uued šarniirid väikeste, kuid ebaoluliste erinevustega ning omavahel vahetatavad. Amordi jämedused on mudeliti erinevad, kuid jällegi vahetatavad omavahel.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
M 403 E - Autor: sugraM - 17-01-2005, 13:18 PM
RE: M 403 E - Autor: sugraM - 06-01-2006, 17:36 PM
RE: M 403 E - Autor: flanagan - 06-01-2006, 23:48 PM
RE: M 403 E - Autor: sugraM - 09-01-2006, 16:07 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne