M 403 E
#40

Enamus klappe olid jah nõe ja katlakiviga kaetud, samuti on praktiliselt kõigil põlenud kontaktpinna nn peegelpind. See iseenesest mind ei häirinud. Olen ennegi mootorit lahti/kinni lapanud ja tean, mis seal olla võib. Ühel silindril aga oli väljalaskeklapp täiesti deformeerunud. Taldrikul oli pragu sees, nagu oleks lõhki kuivanud. Eile sain teada ka miks: teise silindri küünla keere on olematu ja eelmine omanik oli sõna otseses mõttes küünla sinna torganud. Pean nüüd aru, kas lasta keere taastada, või nokkida doonorilt plokikaas maha. Ise kaldun praegu esimese variandi poole.
Seda kaa, et uued klapid on olemas ja seetõttu ei hakka ma vanadega jändama.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
M 403 E - Autor: sugraM - 17-01-2005, 13:18 PM
RE: M 403 E - Autor: sugraM - 06-01-2006, 17:36 PM
RE: M 403 E - Autor: flanagan - 06-01-2006, 23:48 PM
RE: M 403 E - Autor: sugraM - 09-01-2006, 16:07 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne