22-02-2005, 23:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2005, 23:20 PM ja muutjaks oli valdo.)
ott45 Kirjutas:... see on \"külmakork\" ja lihtsalt läbi roostetanud, siis millised võimalused on selle asendamiseks/remontimiseks?
1. Udja meisli, puuri ja/või muude abivahenditega hävinud kork tükk- ja/või ribahaaval plokist välja.
2. Mõõda ära augu läbimõõt, mille sees külmakork asub.
3. Tee nt 3 mm lehtterasest ümar tükk, mis on pisinatuke läbimõõdus suurem kui külmakorgi auk. Veendu, et asja servad oleksid siledad ja täpselt ringjoone kohased. Omal ajal liikus neid ümartükke ka uutena poodides/ladudes, aga nüüd ei tea lubada. Trei- või freespingis saab uusi valmistada (mina enda mootorile lasin teha).
Muide täiendavaks teabeks - täpselt sama \"zaglushka\" ehk kork käib Pobil (ja arvatavasti ka 21-l) esisilla pöördtelje otstesse. Kummagisse kaks tükki ehk siis mõlemasse otsa.
4. Löö see kork veidi kummi (nt miski suure auguga mutri või muu eseme peal),mille tulemusena see läbimõõdus veidi väiksemaks läheb.
5. Pane kork ette punn väljaspool asendis, võta miski suur tömbi otsaga pulk ja... kõmmmm kork auku kohale ja punnis osa sirgeks. Selle tulemusena ta läheb endistesse mõõtmetesse ehk siis jääb pinguga auku kinni. Et asi vett pidama hakkaks, peavad nii augu servad kui ka korgi servad olema puhtad ja täpselt ringjoone kujulised.
6. Kui tõesti oli ebaõnn ja jääb lekkima, siis vast miski hermeetik-mögi abiks aga peaks jääma ilma kinni. Vanasti (51-de ajastul) ei pandud sinna midagi.
Kogu muusika.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18