28-02-2005, 16:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2005, 16:16 PM ja muutjaks oli Väravamehaanik.)
Tegemist on legendaarse LEVATEKi ZIZ 110-ga, millel on loomulikult need kaamera alused maha võetud ja taastatud originaalis.
Tallinnfilmist auto mahakandmise vastu vanarauatšekkide alusel tundis huvi ka SORVVO (või mis iganes selle organi nimi oli). Nimelt esitati tohutult kaebusi auto erastamise kohta. Tallinnfilmis töötas ka üks onku, kel oli selline ainult raam kodus ja kes soovis mängida \"numbri ja ämbri\" mängu. Eks tema kaebaski, nüüdseks on kõik maha rahunenud ja auto heades Tartumeeste kätes.
Operaatorid kiitsid auto stabiilset sõitu, kuid tänapäeva võimaluste juures on selline filmimise viis ajast ja arust. Muuseas Mosfilm kasutas kaamera alustena lahtisi Tšaikasid, milles ka minul on olnud võimalus Breznevi ajal mööda Moskvat kruiisida.
Lugupidamisega
endine ja mitmenda põlve kinematograafiatöötaja
kineastide aianduskooperatiivist
Tallinnfilmist auto mahakandmise vastu vanarauatšekkide alusel tundis huvi ka SORVVO (või mis iganes selle organi nimi oli). Nimelt esitati tohutult kaebusi auto erastamise kohta. Tallinnfilmis töötas ka üks onku, kel oli selline ainult raam kodus ja kes soovis mängida \"numbri ja ämbri\" mängu. Eks tema kaebaski, nüüdseks on kõik maha rahunenud ja auto heades Tartumeeste kätes.
Operaatorid kiitsid auto stabiilset sõitu, kuid tänapäeva võimaluste juures on selline filmimise viis ajast ja arust. Muuseas Mosfilm kasutas kaamera alustena lahtisi Tšaikasid, milles ka minul on olnud võimalus Breznevi ajal mööda Moskvat kruiisida.
Lugupidamisega
endine ja mitmenda põlve kinematograafiatöötaja
kineastide aianduskooperatiivist
Tõnu Piibur
5116265