03-03-2005, 11:36 AM
minagi üritan Tartu maanteed igati vältida. Kui on kiire, on ta aga ilmselt parim alternatiiv.
libedusest: mina ei julge enam pehmema vedrustusega pereautoga (eriti võõraga) libedaga sõita. Need masinad ei anna libedusest õigel ajal rooli kaudu märku, tajutavaks muutub libedus tihti alles taguotsa kaudu. Samuti on IMO täpseks tagasisideks rooli kaudu oluline velje õige offset - nagu ma juba varemgi maininud olen.
veel on mulle silma hakanud juhtide valed juhtimisharjumused - näiteks pidurdatakse kurvis, mitte enne kurvi. Kurvis olles tohib esiveolisega vaid gaasi lisada, igasugune pidurdus põhjustab täiesti ettearvamatu auto käitumise - pidurdus-jutt kehtib KÕIGI autode puhul (ABS olemasolu ei oma tähendust - pigem on selle olemasolu isegi paha).
teet,
kiirustab mõistlikult/rahulikult ning juhtimisoskust käib jäärajal lihvimas
libedusest: mina ei julge enam pehmema vedrustusega pereautoga (eriti võõraga) libedaga sõita. Need masinad ei anna libedusest õigel ajal rooli kaudu märku, tajutavaks muutub libedus tihti alles taguotsa kaudu. Samuti on IMO täpseks tagasisideks rooli kaudu oluline velje õige offset - nagu ma juba varemgi maininud olen.
veel on mulle silma hakanud juhtide valed juhtimisharjumused - näiteks pidurdatakse kurvis, mitte enne kurvi. Kurvis olles tohib esiveolisega vaid gaasi lisada, igasugune pidurdus põhjustab täiesti ettearvamatu auto käitumise - pidurdus-jutt kehtib KÕIGI autode puhul (ABS olemasolu ei oma tähendust - pigem on selle olemasolu isegi paha).
teet,
kiirustab mõistlikult/rahulikult ning juhtimisoskust käib jäärajal lihvimas
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"