06-03-2005, 13:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2005, 13:34 PM ja muutjaks oli nasa13.)
Ise sättisin kunagi esimese ratta ka niimoodi kokku, et mootor (d6, kitsa mootori ketirattaga), sai pandud \"Ereliukas\" jalgratta raamile. Kuna jalgratta raam oli veidi peenike mootori kinnitustele, siis panin raamile kinnituskohtadele veel plastmassvooliku rõngad ümber. Keerasin mootori kinni ja valmis. Tagarattale sai jalgratta eesmine ketiratas keevitatud (!), täpsemalt lasin keevitada. Tülikas oli punktida, kippus rattarumm kilde välja lõõma, aga tulemus sai täiesti hindele \"4\". Tuli rohkem punktida elektrikeevitusega. Natuke rihtimist ja oligi valmis. Edasi paak külge ja kett kah.
Tagantjärele kippus tagumine ratas (jalgratta enda oma, millele hammasratas külge keevitatud rummule) natuke nõrgavõitu olema, aga käis ka.
Paljud tuttavad kasutasid rahvaratta, nn. \"meesteka\" raami. Tagarattaks kasutati tihti mopeedi tagaratast.
Tagantjärele kippus tagumine ratas (jalgratta enda oma, millele hammasratas külge keevitatud rummule) natuke nõrgavõitu olema, aga käis ka.
Paljud tuttavad kasutasid rahvaratta, nn. \"meesteka\" raami. Tagarattaks kasutati tihti mopeedi tagaratast.