07-03-2005, 19:28 PM
Olen TM tellija algusest peale. Soome autoajakirjanike stiil mulle meeldib ja TM ajab ju sama rida, mis soomlaste samanimeline. Autolehega on suhted vahelduvad, ilmub ta ju ka hulk aastaid. Algul ostsin, siis tellisin, siis paar aastat ei vaadandki õieti, siis tellisin jälle. Selleks aastaks enam ei tellinud. Ei meeldi, et läks raskeks ja läikivaks ajakirjaks, ei meeldi ka see, et ilmub iga nädal. Nädalaleht võiks ta olla siis, kui oleks vanal (ajalehe) kujul. Tundub, et toekat ajakirja on raske iga nädal huvitava materjaliga täita. Ka hind (kuu peale kokku) pole just väike, selle raha eest seal küll lugemist ei ole. Ostan siis, kui midagi huvitavat sees on. ABE on alles kujunemisjärgus, vast aasta-paari pärast paistab, mis tast saab.
Eestikeelse tehnikaajakirjata pole elus kunagi olnud, algul oli Tehnika ja Tootmine, siis Tehnika Kõigile, Tehnika, Auto Pluss (kolm viimast mulle tõeliselt meeldisid, vahel võtan ja lehitsen praegugi).
80-ndatel ja 90-ndate algul lugesin Soome ajakirju, nii palju kui kätte sain. TM, Tuulilasi, vahel ka Mobilisti. Ja muidugi nõuka-aegse autofänni põhikirjandus, tšehhide Automobil ja Svet Motoru. Automobil oli tellitud vist 8 või 9 aastat. Ida-Saksa KFT oli vast liiga kuiv-teoreetiline.
Ja muidugi venekeelsed ajakirjad. Nõuka-aegne Za ruljom oli küll üsna kesine ja kallis(80-ndatel rubla number, võrdluseks Automobil 40 kopikat). Praegune ZR on hoopis midagi muud, lehitseminegi võtab tubli tunni. Ei osta teda siiski, liiga palju reklaami ja muud ebahuvitavat. Praegustest vene ajakirjadest meeldib kõige rohkem Avto-Revju. Kõige rohkem läänelikku hõngu, samas pole mõeldud rikkuritele, nagu Avtopilot ja mis need teised olidki.
Viimased paar aastat, kui internet kodus kättesaadav, on paberajakirjade osa tublisti vähenenud.
Eestikeelse tehnikaajakirjata pole elus kunagi olnud, algul oli Tehnika ja Tootmine, siis Tehnika Kõigile, Tehnika, Auto Pluss (kolm viimast mulle tõeliselt meeldisid, vahel võtan ja lehitsen praegugi).
80-ndatel ja 90-ndate algul lugesin Soome ajakirju, nii palju kui kätte sain. TM, Tuulilasi, vahel ka Mobilisti. Ja muidugi nõuka-aegse autofänni põhikirjandus, tšehhide Automobil ja Svet Motoru. Automobil oli tellitud vist 8 või 9 aastat. Ida-Saksa KFT oli vast liiga kuiv-teoreetiline.
Ja muidugi venekeelsed ajakirjad. Nõuka-aegne Za ruljom oli küll üsna kesine ja kallis(80-ndatel rubla number, võrdluseks Automobil 40 kopikat). Praegune ZR on hoopis midagi muud, lehitseminegi võtab tubli tunni. Ei osta teda siiski, liiga palju reklaami ja muud ebahuvitavat. Praegustest vene ajakirjadest meeldib kõige rohkem Avto-Revju. Kõige rohkem läänelikku hõngu, samas pole mõeldud rikkuritele, nagu Avtopilot ja mis need teised olidki.
Viimased paar aastat, kui internet kodus kättesaadav, on paberajakirjade osa tublisti vähenenud.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.