08-03-2005, 16:29 PM
Suure mootoriga takso-mersud pidid sünt õliga ligi miljon kilomeetrit vastu pidama.
Oma kogemustest võin öelda, et 82-l aastal poest ostetud toona 16 km läbisõitnud vaegmootoriga Ziguli 05 on tänaseks läbi sõitnud üle 150 000 km, remondivajadusele ei viita küll ükski asi.
2,8 V6 fiero on üle 200 000 läbi sõitnud, minu käes tõsi-küll sellest kaduvväike osa, pole samuti remondivajadust.
Naabrimehe VW passat diisel näitab 370 000 km, külmalt on küll jube kolin sees, aga kärab küll
Naabrimehe 62. a.motoroller Tuula (nüüdseks juba minu omandus) pidas vastu 35 000 km, siis olid väntvõll ja silinder täielikult ammendunud (rõngaid ja kolbe oli enne vahetatud)
Remondimeeste käest olen kuulnud et vene autu peab 200 000 vastu lääne oma 400 000, +/- sõltub paljudest teguritest, omanik, õlid sõiduviis ja -stiil, mootori maht jne
Oma kogemustest võin öelda, et 82-l aastal poest ostetud toona 16 km läbisõitnud vaegmootoriga Ziguli 05 on tänaseks läbi sõitnud üle 150 000 km, remondivajadusele ei viita küll ükski asi.
2,8 V6 fiero on üle 200 000 läbi sõitnud, minu käes tõsi-küll sellest kaduvväike osa, pole samuti remondivajadust.
Naabrimehe VW passat diisel näitab 370 000 km, külmalt on küll jube kolin sees, aga kärab küll
Naabrimehe 62. a.motoroller Tuula (nüüdseks juba minu omandus) pidas vastu 35 000 km, siis olid väntvõll ja silinder täielikult ammendunud (rõngaid ja kolbe oli enne vahetatud)
Remondimeeste käest olen kuulnud et vene autu peab 200 000 vastu lääne oma 400 000, +/- sõltub paljudest teguritest, omanik, õlid sõiduviis ja -stiil, mootori maht jne