08-03-2005, 16:48 PM
mina eristan kaht mootoritüüpi:
1) karburaator
2) sissepritse
karburaator ei sega hääd segu, \"mootorisoppides\" esineb detonatsiooni. Pritse saab aga suhtkoht homogeense stöhhomeetrilise segu segamisega hakkama, täiendavalt omab detonatsiooniandurit, mis vajadusel süüdet hilistab.
elukogemus: 260Mm läbi sõitnud 1.3 karpamootor oli Kadetil täitsa läbi (karterituulutus vajas juba lisasummutit
ja õli kulus mis hirmus); praegusel 2.0 SFI pritsega (järjestikpritse) + elektrooniliselt seatava süütega motol on 240Mm seljataga - ning vurab kapoti alla kiikamata õlivahetusest õlivahetuseni.
1) karburaator
2) sissepritse
karburaator ei sega hääd segu, \"mootorisoppides\" esineb detonatsiooni. Pritse saab aga suhtkoht homogeense stöhhomeetrilise segu segamisega hakkama, täiendavalt omab detonatsiooniandurit, mis vajadusel süüdet hilistab.
elukogemus: 260Mm läbi sõitnud 1.3 karpamootor oli Kadetil täitsa läbi (karterituulutus vajas juba lisasummutit

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"