08-03-2005, 19:03 PM
Hõrendusega karpad (sry, ma ei oska kohe õigete terminitega seletada) pidavat olema üsna tegijad.
Lugesin kuskilt, et kunagi ammu võeti kaks samaväärset M-408 \"mosset\" - ühel siis orig. karpa ja teisel nn. \"hõrendusega\" karpa. Teise mootor ei kulunud nii kiiresti ja oli õkonoomsem.
See karburaatori tüüp, mida ma ei oska hetkel õieti nimetada, on mõnel Volvol, samas ka põhimõtteliselt ka bmw-l. vastupidine näide on nt. tavaline 2101 mootoritel kohatav karburaator.
Sissepritse on vast täpsem lugu, aga ka karburaatoril on omad eelised.
Selge on see, et liiga rikas segu võib õlikile silindritelt võibolla liiga õhukeseks \"pesta,\" sellest ka pritsungi paremus vastupidavusel ehk mootori kulumist mittesoosiv lahendus.
Lugesin kuskilt, et kunagi ammu võeti kaks samaväärset M-408 \"mosset\" - ühel siis orig. karpa ja teisel nn. \"hõrendusega\" karpa. Teise mootor ei kulunud nii kiiresti ja oli õkonoomsem.
See karburaatori tüüp, mida ma ei oska hetkel õieti nimetada, on mõnel Volvol, samas ka põhimõtteliselt ka bmw-l. vastupidine näide on nt. tavaline 2101 mootoritel kohatav karburaator.
Sissepritse on vast täpsem lugu, aga ka karburaatoril on omad eelised.
Selge on see, et liiga rikas segu võib õlikile silindritelt võibolla liiga õhukeseks \"pesta,\" sellest ka pritsungi paremus vastupidavusel ehk mootori kulumist mittesoosiv lahendus.