\"kahtlastest\" masinatest teavitamine
#11

Mina näen varjupaiga ideed just muuseumipapa välja toodus - st lageda taeva all seisev ning mitte just väga suurt väärtust omav sõiduk seisab edasi kohas, kust teda ei viida metallikokkuostu.

Seisund polegi nii oluline - oma ihusilmaga näha autot, millise analoogiga sõitis Sinu vanaisa, on iseenesest väärtus. Sõltumata selle seisukorrast.

Mina Nõukogude päritolu sõidukitega eriti ei tegele, kuid arvan, et kui mul peaks olema oma auto originaaliks taastamisel vaja mõnd detaili, mis varjupaigas olemas ning vastu pakun sama detaili halvemas seisukorras, siis võiks muuseumipapa vastu tulla küll. Ja kui ei tule, siis pole ka solvunud. Igaüks teab ise, mida ta oma vaba aja ja rahaga teeb. Igal juhul on nende autode parem paik varjupaigas kui metallikokkuostus. Isegi kui neil 30 aasta pärast on sammal peale kasvanud.

Teisalt võiksid hakkajad autorestauraatorid ju lahtise pilguga ka ise varjupaigas ringi vaadata. Kui varjupaik ise konkreetsesse isendisse investeerida ei saa, siis usun, et nad pole vastu ka restaureerimise eesmärgil võõrandama mõnda sõidukit (tasu on eraldi küsimus).

Nii et laske edasi, mehed.
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne