17-03-2005, 17:48 PM
siim14 Kirjutas:hammakaga on nii,et keevitak hammaka kinni...
OK, oletame, et keevitad ketiratta rummu külge traatkeevitusega ettevaatlikult kinni. Oletame, et ka sirgelt, et hammasratas viskama ei hakka. Oletame veel, et laagrikoonuse ülekuumenemist keevitamisel väldid \"jurtsutamisega\" ning külm-märja kaltsuga rummu sees.
Kui nüüd aga samal rattal ekspluatatsioonis kodarad purunevad, mis siis saab? Kinnikeevitatud hammasratas võimaldab keevisliidet avamata vahetada vaid veerandit kodaratest ehk siis 9 kodarat 36st.
Ehk võiks siiski mõelda kolmest sektorist koosneva vastasrõnga peale ja M6 poltide peale?
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel