M 403 E
#56

tarmiit Kirjutas:Olen su tegemisi siit lugenud ja tegemist oli 408 modraga mida sa nüüd käima \"tõmbad\". 408 modral ei ole ju klapisääretihendeid!
Kas termostaat on ennemuistse või tänapäevam,vahet ju pole,tähtis on, et täidab oma funktsiooni.
Viimased kaks rida,mille mõttest on raske aru saada!
Tegu rohkem ikka 407 mootoriga, mille edasiarenduseks on 408 mootor. Klapisääretihendid on sellel mootoril olemas täpselt samamoodi nagu arvan et kõigil mootoritel. Vahe selles, et tegu pole tänapäevase klapisääretihendiga vaid tavalise kummirõngaga. Samuti ei asu see mitte ploki küljes, vaid kinnitustaldrikute küljes. Vaadates siia on see joonise 29 juures detail 1.
Kas termostaat on tänapäevane või mitte? Kuidas kellegile. Sõidusuhtes võibolla tõesti ei ole vahet. Tänapäevane on kindlasti veel paremgi, kuid tegu pole siis enam originaaliga. Kui siin foorumis arutlustes on leitud, et restaureerimisel peaks iga viimanegi kui mutter olema vähemalt sama mudeli küljest siis on termostaadis ikka väga suur vahe.
Nüüd siis need kaks viimast rida. 407,403 mootoril on mitmed detailid kinnitatud plokikaane külge keermega. Eelpool sai toodud näiteid. Kui nüüd need detailid lihtsalt ploki külge keerata, on minuarvates suhteliselt tõenäoline, et need hakkavad lekkima. Kuna kogemusi sellesvallas puuduvad (tänapäeva mootorites on kõik analoogsed kinnitused lahendatud tavaliselt vask tihenditega), tahakski teada, millega neid keermeid tihendada või kas nende tihendamine on üldse vajalik.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
M 403 E - Autor: sugraM - 17-01-2005, 13:18 PM
RE: M 403 E - Autor: sugraM - 06-01-2006, 17:36 PM
RE: M 403 E - Autor: flanagan - 06-01-2006, 23:48 PM
RE: M 403 E - Autor: sugraM - 09-01-2006, 16:07 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne