M 403 E
#58

Niipalju kui mina uurinud olen, on mootorite vahe sisselaskekollektoris, mis on 408l suurem. Ühel minukäes oleval klapikambrikaanel, mis peaks olema ka 408 on karterituulutuse väljavõte teise kohapeal ning jagaja juures oli veel mingi lisaauk. See kas see kaas peab ka niisugune olema, pead ei anna. Mis puutub klapisääretihendite kasutegurisse, siis juurdlesin ka ise selle üle. Ainuke millepeale suutsin tulla oli see, et õli satub vist klapidele põhiliselt nookuritelt. Selleks, et õli sealt siis edasi ei voolaks ongi tihendid taldrikute küljes. Arvata võib et õli hulk, mis läbi vedruderägastiku klapi varreni jõuab on suhteliselt tühine.
Keermestatud detailide kohapealt aga suur tänu. Pole nende paigaldamisega veel otseselt tegelenud. Seda et nad koonilised on (vähemalt salongikütte kraan) märkasin ka ise. Küsimus ise oli ajendatud sellest, et eelmine omanik oli sinna vahele mingit värvi või muud taolist ajanud.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
M 403 E - Autor: sugraM - 17-01-2005, 13:18 PM
RE: M 403 E - Autor: sugraM - 06-01-2006, 17:36 PM
RE: M 403 E - Autor: flanagan - 06-01-2006, 23:48 PM
RE: M 403 E - Autor: sugraM - 09-01-2006, 16:07 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne