tahaks mootorit veidi kobedamaks ehitada
#3

Mis mootoriga tegu? Eri mootoritele mõjuvad eri tegevused erinevalt.

Punkt 3 ei anna võimsuse mõttes midagi. Modifikatsiooni efekt avaldub võidusõidus kiiremate käiguvahetustena, tänaval on selle väärtus kaheldav.

Plokikaane millimeetrite asemel vaata surveastet - mõõda ära põlemiskambri ruumala ning jaga ühe silindri töömaht sellega. Kindlaid numbreid, mille poole püüelda, on lambist raske anda, tasub shnitti võtta võidusõitjatelt või nendelt, kes sellesama mootoriga on mingeid arvestatavaid tulemusi saavutanud.

Ma ei tea, mida sa mõtled nukkvõlli teravamaks tegemise all (kas \"teravamaks tegemist\" ehk klapitõusu suurendamist või otseselt nuki kitsamaks lihvimist), aga üldiselt nukkvõlli ning surveastme timmimise läbi see põhiline vabalthingava tuunimine käib.

Olenevalt mootorist võib tulemusi anda ka kaante voolavuse parandamine (porting), aga siin pole rusikareeglit, iga mootor on erinev.

Linke ja kirjandust otsi vastavalt mootori tüübile, aga tasub meeles pidada, et eduks otseteed ei ole. Juhul, kui sul just ei ole ees hästiõnnestunud mootorit, kust KÕIK lahendused kopeerida annaks, ei saa mingite paarilauseliste infokildude järgi ehitades olulist võimsuse kasvu.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
tahaks mootorit veidi kobedamaks ehitada - Autor: rainer - 22-03-2005, 17:53 PM
mida annab nuka järeleaitamine? - Autor: rainer - 30-03-2005, 08:32 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne