22-03-2005, 18:17 PM
Minul oli siis Opel Rekord Caravan 2.0S mootoriga.Aastaks 1986.Paneks kirja kõigepealt auto head küljed.
Suur ja mugav auto. Kuna auto ostmise hetkel oli peres juba kolm põnni siis mahtusime kenasti sinna koos turvaistmete ja -hällidega ära. Universaalkere võimaldas ka koera kaasa võtta. Vedrustus ka igati korralik. Kui tagumise istme alla lased sai peaaegu ,,veoauto,, mõõtu pakiruum, ja magada oli seal ka võimalik. Kahe liitrine mootor võimaldas vedada nii telliseid täis haagist kui treila peal Ford Serrat. Jupid olivad kah suht odava hinnaga ja lammarites oli seda sorti massinaid siis küll ja küll võtta.
Mõned negatiivsed elamused:
Oma suure salongi tõttu oli auto talvel küllaltki külm. Kuna see auto oli toodud Saksast oli tal soojendusradikas peaaegu olematu mõõduga. See sai asendatud Datsuni omaga ja olukord paranes kohe. Bensa kulu oli kogu aeg kusagil 10 ja enam saja peale, ei aidanud ka karpa sisu vahetus. Ja karpa ise oli ka suht kapriisne element. Tagumised pidurid ei võtnud ka kunagi nii nagu ülevaatajale oleks meeldinud. Käsipidur aga igati OK. Roostetas aga Opel koledal kombel. Ja seda nii mõeldavatest kui ka mõeldamatutest kohtadest. Lõpuks jäigi seisma selle tõttu et esisild lahkus kere küljest rooste tõttu.
Terv.Jaanus
Suur ja mugav auto. Kuna auto ostmise hetkel oli peres juba kolm põnni siis mahtusime kenasti sinna koos turvaistmete ja -hällidega ära. Universaalkere võimaldas ka koera kaasa võtta. Vedrustus ka igati korralik. Kui tagumise istme alla lased sai peaaegu ,,veoauto,, mõõtu pakiruum, ja magada oli seal ka võimalik. Kahe liitrine mootor võimaldas vedada nii telliseid täis haagist kui treila peal Ford Serrat. Jupid olivad kah suht odava hinnaga ja lammarites oli seda sorti massinaid siis küll ja küll võtta.
Mõned negatiivsed elamused:
Oma suure salongi tõttu oli auto talvel küllaltki külm. Kuna see auto oli toodud Saksast oli tal soojendusradikas peaaegu olematu mõõduga. See sai asendatud Datsuni omaga ja olukord paranes kohe. Bensa kulu oli kogu aeg kusagil 10 ja enam saja peale, ei aidanud ka karpa sisu vahetus. Ja karpa ise oli ka suht kapriisne element. Tagumised pidurid ei võtnud ka kunagi nii nagu ülevaatajale oleks meeldinud. Käsipidur aga igati OK. Roostetas aga Opel koledal kombel. Ja seda nii mõeldavatest kui ka mõeldamatutest kohtadest. Lõpuks jäigi seisma selle tõttu et esisild lahkus kere küljest rooste tõttu.
Terv.Jaanus