30-01-2003, 23:43 PM
250- le ei liigu eriti palju uusi juppe, samuti ei anna millegi uuema mootori osasid talle peale aretada. Praktilisest vaatevinklist sõidetakse siiani vanade 350/354 (360) jne ratastega, kui sõidetakse hõredaks, pannakse 634 silindrid ja kolvid, ka väntvõll (veel midagi) peaks (?) 634 oma minema. Seega on igapäevakasutuses ta ka praktilisem.
Aga küllap ta orig. konditsioonis ka hinda omab, peab ainult igati korralik olema. Minekult lõppkiirus on tal üldiselt väiksem, ise olen mõnegi 250 Jawaga sõitnud, ülekandeid muutes kiirendab täiesti normaalselt (korralik mootor!), ainult lõppkiirus kukub veelgi.
Aga küllap ta orig. konditsioonis ka hinda omab, peab ainult igati korralik olema. Minekult lõppkiirus on tal üldiselt väiksem, ise olen mõnegi 250 Jawaga sõitnud, ülekandeid muutes kiirendab täiesti normaalselt (korralik mootor!), ainult lõppkiirus kukub veelgi.