Mootori remont
#2

ott45 Kirjutas:Ilmselt ei jää muud üle, kui mootori tihendid ära vahetada.
...
Aga kas karteri tihend ei olnud M20 mootoril mitte korgist? Kas sellist tihendit on tänapäeval kusagilt saada või võib selle asendada millegi muuga?

Ma usun, et ei juhtu ka midagi, kui see asendada paraniidiga. Müüakse lehtedena (sh Volga poes), millest tuleb tihend ise välja lõigata.

ott45 Kirjutas:Kui palju tuleb mootorit enne lahti lammutada, kui rasvanööri vahetamiseni jõuab?

Hooratas maha, karteripõhi maha. Vändakäbi maha, nukkvõlliülekande kaas maha. Vända saaled lahti. Vähemalt 51/52 mootori kohta ütlesid meistrimehed, et rasvanööri vahetamiseks ei pea kepsusaalesid lahti võtma, et vänt annab niipalju pesadest eemale tõmmata. Kas Pobi lühem 100ne kolvikäik 51 110se käiguga võrreldes seda mõjutab, seda ausalt ei tea.

ott45 Kirjutas:Kui palju tuleb väntvõlli esimese simmeri vahetamiseks mootorit lahti harutada.

Vändakäbi ja ülekande kaas maha. Simmer on kaane sees. Rasvanööri jaoks pead seda kõike nagunii tegema.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme avatud K,N,R,L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Mootori remont - Autor: ott45 - 27-03-2005, 22:18 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne