28-03-2005, 19:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2005, 19:51 PM ja muutjaks oli nasa13.)
Bmw-l oligi mul rihma katkemise põhjuseks tugirulli deformeerumine, mille tulemusena rihm hävines vildaka rulliku mõjul kitsaks (rihm hõõrdus alum. rihmakatte vastu) ning lõpuks katkes. Loomulikult oli ka oma lohakus süüdi, kuna rihm ise oli juba üsna piirvanuses ning lükkasin vahetust pidevalt natukesekaupa edasi kuniks (õnneks mitte kuskil asustamata kohas) parkimise käigus vabakäigupõõretel katkes. Rihm oli üllatuslikult peale viimast kontrolli enne katkemist jõudnud kõvasti kannatada saada. (Rullik!).
Õnneks oli juba remonditud korralik komplektne plokikaan olemas ja rahalises mõttes pääsesin u. ~ 1000 EEK kuluga. Muidu oleks lugu olnud üsna hapu.
Omega sattus juhuslikult kätte, üldiselt heas korras ja püüan nüüd mitte vana reha otsa astuda.
Õnneks oli juba remonditud korralik komplektne plokikaan olemas ja rahalises mõttes pääsesin u. ~ 1000 EEK kuluga. Muidu oleks lugu olnud üsna hapu.
Omega sattus juhuslikult kätte, üldiselt heas korras ja püüan nüüd mitte vana reha otsa astuda.
