29-03-2005, 09:57 AM
chopper Kirjutas:Ma julgen arvata, et sellele oleks tunduvalt lihtsam nii füüsiliselt kui ka juriidiliselt Opeli 2.0 mootor vahele käänata.seaduse-poolelt pole küll mingit vahet, kust see moto pärineb.
...ja ka sobivus: ei mina usu, et käesolev opel näiteks RekordE-ga lähem sugulane on, kui BMW E28-ga. Ajastud on ju erinevad, ainuke oluline asi on vedava silla asukoht - ning sellest tulenevalt käigukasti tüüp!
karbussile tõmbaks mina küll kriipsu peale - samas otsiks pritset, mis oleks KAT-ta (või saaks ta katita masinana arvele). Põhjuseks heitgaasinormid - ning ilmselt (!?!) peaks ka Eestis (Soome kombel) kehtima kord, mille kohaselt tehnikat enam rohkemsaastava vastu vahetada ei saa; teisisõnu: kui kord juba passis KAT kirjas, siis seda ei pese enam (teoorias) mingi vahendiga maha.
opelil on KAT-ta pritsemootorid vähelevinud. Kadetile (GSI) pandi 95kW 2.0 motot (mootoritähist ma ei teagi), mis on \"raua-poolt\" identne (v.a. kolvid) C20NE-ga (ülilevinud 85kW 2.0). Ka 20XE moto oli olemas (115kW 2.0, kadett+vectra-cali), mis on C20XE sugulane - aga see on väga-väga haruldane. Pealegi pandi 110kW&115kW motosid vaid esi/neliveolistele opelitele. Mis muidugi ei ole probleem, kuna plokk on sama Omegatele paigaldatud C20NE-dega ning hilisemate ecotec-seeriatega (X20...), s.t. et võib ta ka pikkupidi panna - nii padjakinnituste kui käigukasti sobivuses pole teisisõnu küsimust.
Opeli mootorinimedes tähendab C-täht katti - niiet kui tõesti opeli tehnika kasuks otsustad, hoidu sellest

läbimõeldud tegevust ja edu valikute tegemisel!