31-03-2005, 09:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2005, 10:03 AM ja muutjaks oli dad.)
Ma toetan ka herr Piiburi mõttekäiku, meil pole vaja osta kokku kogu Ida-Euroopa tehnikat ühiste pingutustega, seda enam, et antud isend on kehvas seisus ja kallis.
Kui omanik alandaks hinda 20-25 tuhande peale, siis oleksin ma ise ka toetajate ringis (TA jaoks vajalik raha saadi enne kokku, kui ma liigutama jõudsin hakata), aga mõttetult kõrge hinnaga tehnika ülesostmist ei toeta.
Kui on tahtmine JJTS-i toimetada haruldane buss, siis võib selle ka väljastpoolt Eestit ühiste jõududega osta ja kohale toimetada, küll aga oleks siis juba mille hulgast valida, samas hinnajärgus oleks ntx Saureri buss 1953 (sry valetan 1100eurot oli, seega odavam, ehk siis 35K koos transaga).
PlyValile, et mille poolest oleks kehvem ühiste jõududega Austriast siia toimetatud Sureri buss võrrelduna Ikarus-66-ga? Seda enam, et pealtnägijal oleks jälle mida näidada ja Priit saaks moraali lugeda
Dad.
PS Habet kasvatama ei hakka, peitu ei poe ja halvasti ka öelda ei luba
Kui omanik alandaks hinda 20-25 tuhande peale, siis oleksin ma ise ka toetajate ringis (TA jaoks vajalik raha saadi enne kokku, kui ma liigutama jõudsin hakata), aga mõttetult kõrge hinnaga tehnika ülesostmist ei toeta.
Kui on tahtmine JJTS-i toimetada haruldane buss, siis võib selle ka väljastpoolt Eestit ühiste jõududega osta ja kohale toimetada, küll aga oleks siis juba mille hulgast valida, samas hinnajärgus oleks ntx Saureri buss 1953 (sry valetan 1100eurot oli, seega odavam, ehk siis 35K koos transaga).
PlyValile, et mille poolest oleks kehvem ühiste jõududega Austriast siia toimetatud Sureri buss võrrelduna Ikarus-66-ga? Seda enam, et pealtnägijal oleks jälle mida näidada ja Priit saaks moraali lugeda
Dad.
PS Habet kasvatama ei hakka, peitu ei poe ja halvasti ka öelda ei luba