31-03-2005, 21:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2005, 22:19 PM ja muutjaks oli kris.)
Denis!
Püüan vastata su (vabanda, et sinatan) 1. küsimusele: Praegune üritus kopeerib teatud määral sinu poolt pakud ideed, kus klubiks on Järva-Jaani vanautode varjupaik ja klubilisteks me kõik. Ma ei julgeks olla optimistilik teemal 5000 krooni per nase ja nii 20 inimest; sinu poolt pakutud summa eest tahab selle andja enda jaoks ka midagi käega katsutavat ja see potensiaalne tüli tekkmise koht.
Katuseorganisatsioonina JJ TS ei tekitaks probleeme stiilis, kes juhib, hoiab jne. Ma nimetaks praegu toimuvat kampaaniat moraalsete aktsiate soetamiseks - keegi meist ei saa omale midagi reaalset katsutavat, kuid kõik saavad teadmise, et nad on aidanud säästa eesti tehnikaajalugu vastavalt oma resurssidele ning võimaluse käia patsutamas Ikarus-66 koos järeletulvate põlvedega niipalju kui kulub.
Raha tuleb ja läheb, kuid rõõm päästetud bussist jääb!
Püüan vastata su (vabanda, et sinatan) 1. küsimusele: Praegune üritus kopeerib teatud määral sinu poolt pakud ideed, kus klubiks on Järva-Jaani vanautode varjupaik ja klubilisteks me kõik. Ma ei julgeks olla optimistilik teemal 5000 krooni per nase ja nii 20 inimest; sinu poolt pakutud summa eest tahab selle andja enda jaoks ka midagi käega katsutavat ja see potensiaalne tüli tekkmise koht.
Katuseorganisatsioonina JJ TS ei tekitaks probleeme stiilis, kes juhib, hoiab jne. Ma nimetaks praegu toimuvat kampaaniat moraalsete aktsiate soetamiseks - keegi meist ei saa omale midagi reaalset katsutavat, kuid kõik saavad teadmise, et nad on aidanud säästa eesti tehnikaajalugu vastavalt oma resurssidele ning võimaluse käia patsutamas Ikarus-66 koos järeletulvate põlvedega niipalju kui kulub.
Raha tuleb ja läheb, kuid rõõm päästetud bussist jääb!
Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com