Talvel mure võrriga
#25

Martti Kirjutas:Minu võrr eriti kapriisseks muutunud. Jõuan siis maakohta pärast 9km kõndimist, puhkan tsipake ja siis garaaziriided selga ja võrri näppima. Valasin paaki bensiini ja kohe lükkama, käima läks laksust ja sõitis ka pärsis hästi, aga kuna sooja oli 7 kraadi ja tee oli enne kinnisõidetud lumi siis see oli ühtlaseks massiks muutunud aga peal kannatas sõita. Sõitsin mnt-ni ja siis tagasi, kui jõudisin üle silla ja hakkas see ühtlaselt tugev/pehme/libe/märgmass. Gaas oli koguaeg põhjas ja hakkas hirmsasti loopima tagumist otsa, tean seda et tagumisel rattal kodarad läbi ja ratas loksub ühele poole 1cm ja teisele poole sama palju. Pärast kui tagasi sõitsin selgus hoopis see et ratas oli lihtsalt vabalt ringi käinud ja selle pärast viskas. Sõita sain sel korral(ajahetkel) ainult 1km kui viisin garaazi tagasi, enne viimist katsusin silindrit ja see oli täitsa leige nagu poleks peaagu üldse sõidetud. Imelik tunne oli sest kui ratas käib tühja siis ju pöörded suuremad ja jahutus halvem kuna erilist liikumist ei toimu.

Mõtlesin et lasen tal jahtuda ja üritan uuesti. Teinekord lükkan ja kohe mitte ei lähe käima, taipasin et olekisn enne rohkem sõitma et mootor oleks kuumaks saanud aga polnud kusagil sõita, tee oli lihtsalt nii s..t. Lõpuks sain käima aga mingit erilist jõudu enam ei olnud, näppisn karburaatorist aga midagi erilist ei saavutanud. Algul kui käima läks siis tõmbas jõudsalt ja järgmisel hetke surivälja. Algul mõtlesin et düüs on umbes, see puhastatud proovisin uuesti, ikka sama jama, kuidagi ei läinu enam pöördesse ja jõudu ka polnud.

Tekkisid igasugused kuri-kavalad mõtted: kahtlustasin et on ehk äkki ära kulunud kolvirõngad ja kompressioon selle tõttu muutunud ja jõud kadunud. Teine mõte oli et sidur raibe libisema hakanud. Läksin garaazi kus on jube väha ruumi, keerasin võrri külili ja võtsin sidurikaane maha, siis keerasin selle mutri lahti mis hoiab \"taldrikut\" klotside peal, selgus et sidur ongi märg aga väga väha ja ei libise veel. Kohe tekkis kahtlus et jälle pronkspuks ära kulunud, aga kuidas kui bensiinis on õli? Panin siduri kokku tagasi ja võtsin silindri maha. Kolb oli pealt kaetud umbes 2mm paksuse tahma kihiga, selle hõõrusin liivapaberiga maha. Küünal õli \"õiget\" värvi ja seega süüte probleem olla ei tohiks. Märkasin veel seda et väntvõll on kohati roostes, millest see tuleneb kui mootor on kinnine süsteem?
Mingitl eritingimustel sain siduri ka tööle aga käega tuleb seda hooba liigutada sest sa on nii ebardlikus asendis võrreldes tavalisega. Sain siduri lahutama töötava mootoriga, imestama pani see toss mis sumbutist välja tuli, nimelt oli see hallikas-sinine, ei kujuta ette mida see tähedada võib?
Kui see midagi loeb siis bensiin millega sõidan on 91.

Kuidas on see nii et eelmine kord(1,5nädalat) tagasi sõitsin sellega umbes 10km(5+5, viis kilomeetrit järjest) ja nüüd enam ei taha kuidagi korralikult tööle hakata? Igasugused soovitused teretulnud.
Kuule kui siduri hoob on kuskil vales kohas siis keera hoovapealtse kinnitus muter ära ja pane asend õigeks . Siis pane muter tagasi
ja kui kolvipeal on tahma siis on se hea sest siis suureneb komprekas.
selle tossukohta võin ma öelda et pane vähem õli.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Talvel mure võrriga - Autor: Martti - 05-12-2004, 22:03 PM
RE: Talvel mure võrriga - Autor: Martti - 18-01-2006, 21:40 PM
RE: Talvel mure võrriga - Autor: Martti - 23-01-2006, 22:44 PM
RE: Talvel mure võrriga - Autor: noottaur - 11-02-2006, 11:26 AM
RE: Talvel mure võrriga - Autor: klaabu - 13-02-2006, 09:49 AM
RE: Talvel mure võrriga - Autor: rasmus - 13-02-2006, 17:57 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne