05-04-2005, 08:53 AM
tõnn Kirjutas:mu sõbra diisel kadetil katkes hammasrihm.Opeli diislil (1,6; 1,7) üldjuhul hammasrihma purunemisel lööb pooleks vaid nookurid. Need saab vahetada vaid klapikambrikaane eemaldamisel. Tuleb suruda rakisega vastav klapp alla ja pinsettidega saab nookuri kätte. Vahetamist vajavad ka kõvema paugu saanud hüdrotõstukid. Minu enda Astral läks rihmapurunemine maksma 600.- Pooleks lõi 2 nookurit (kusjuures palju tugevama ehitusega bensiinimasina omad, nimelt oli diisli omasid ehk \"õrnemaid\" ainult paar tk, seega mitte esimene rihmapurunemine sellel autol). Olen kuulnud, et pooleks olnud ka kõik 8 nookurit. Suur rumalus oleks rihmapurunemisega masin teenindusse viia (teadjamad remondimehed vahetavad lihtsalt purunenud nookurid aga koorivad selle eest u 5K) või kohe plokikaan maha võtta.
tüüp ei saanud asjast aru ja hakkas slepis käima tõmbama, tulemuseks 3 purunenud klapi nookurit.
ploki kaant pole veel maha võtnud.
kas on võimalik, et klapid on kõverad või kolvid katki?