06-04-2005, 01:33 AM 
	
	
	
		Vahendite all ei pidanud ma silmas ainult rahalisi vahendeid, vaid ka seda, millist sõnumit maailmale levitada, juhul kui keegi juhtub küsima või lihtsalt seda foorumit lugema. 
Enamik selle kevadkampaania ohvritest tuleb ilmselt magalarajoonidest, kus hoolimata mitmetest järjestikustest rehitsemistest on siiamaani pea iga maja õuel üks romu. Jah, mõni äraveetud sõiduk võib olla veel sõidukorras jne jne, aga kui nüüd levitada kasvõi siitsamast foorumi kaudu sõnumit, et emexi kampaania on pahapaha ja kõik need autod tuleks alles hoida tulevastele põlvedele, siis vabandust väga, iga inimene peab meid napakateks ja mitte vähe. Sest vähemalt 90% neist kampaaniaautodest on täiesti tavalised mossed ja siksid. Kui keegi siiski vajab endale mõnda sellist, siis tehku üks tiir Mustamäel, ma olen täiesti kindel et sealt saab päevaga 3 sõitva auto jagu juppe kokku kraapida.
Teine asi, ladudest välja veetud jupid. Muidugi on see nõme tegu, aga mingil määral võib aru saada ka ärimeeste motiividest. Kui ikka on laopinda nii järsku vaja, et peab seal seisnud kola KOHE minema liigutama, siis hetke seisuga ma ei näe kohta või organisatsiooni, kes pakuks emexile korralikku alternatiivi. Ok, paneb lehte kuulutuse, aga siis saab ta kindlasti n+100 kõnet päevas sisuga \"kas sul seda juppi on\". Aga tal on vaja KOHE lahti saada, kõigest korraga. Ma ei arva, et \"ärimehed on lollid\" ja muid sarnaseid asju, lihtsalt neil on oma elu ja omad tegemised, kuhu hulka vanatehnikahobi ei kuulu. Võibolla nad pööritavad imestusest silmi, kui näiteks mainida, et mõni pakendis Pobeda jupp võib kellegi jaoks kullast kallim olla.
Sõim kellegi aadressil ei ole just väga konstruktiivne asi, mida levitada, samas üldjoontes siinne teema seda teeb. Automoto foorum on märkamatult saanud päris loetavaks ning igasugusel ebakonstruktiivsel negatiivsusel on halb komme väga kaugele levida. Kas see on Eesti vanatehnikakultuurile kui tervikule kasulik ja hea, jäägu vast igaühe enda otsustada.
Kui oleks minu teha, siis ma rõhuks selgitustöös siiski pigem lõpptulemusele, et emexisse mitteviidud autodele võib osaks saada \"uus elu\" restaureerimise läbi, sest see on sama asja ütlemiseks (ärge viige vanatehnikat emexisse, müüge parem fännidele) lihtsalt oluliselt positiivsem ning meie tegemistest paremat muljet jättev vorm.
	
	
	
Enamik selle kevadkampaania ohvritest tuleb ilmselt magalarajoonidest, kus hoolimata mitmetest järjestikustest rehitsemistest on siiamaani pea iga maja õuel üks romu. Jah, mõni äraveetud sõiduk võib olla veel sõidukorras jne jne, aga kui nüüd levitada kasvõi siitsamast foorumi kaudu sõnumit, et emexi kampaania on pahapaha ja kõik need autod tuleks alles hoida tulevastele põlvedele, siis vabandust väga, iga inimene peab meid napakateks ja mitte vähe. Sest vähemalt 90% neist kampaaniaautodest on täiesti tavalised mossed ja siksid. Kui keegi siiski vajab endale mõnda sellist, siis tehku üks tiir Mustamäel, ma olen täiesti kindel et sealt saab päevaga 3 sõitva auto jagu juppe kokku kraapida.
Teine asi, ladudest välja veetud jupid. Muidugi on see nõme tegu, aga mingil määral võib aru saada ka ärimeeste motiividest. Kui ikka on laopinda nii järsku vaja, et peab seal seisnud kola KOHE minema liigutama, siis hetke seisuga ma ei näe kohta või organisatsiooni, kes pakuks emexile korralikku alternatiivi. Ok, paneb lehte kuulutuse, aga siis saab ta kindlasti n+100 kõnet päevas sisuga \"kas sul seda juppi on\". Aga tal on vaja KOHE lahti saada, kõigest korraga. Ma ei arva, et \"ärimehed on lollid\" ja muid sarnaseid asju, lihtsalt neil on oma elu ja omad tegemised, kuhu hulka vanatehnikahobi ei kuulu. Võibolla nad pööritavad imestusest silmi, kui näiteks mainida, et mõni pakendis Pobeda jupp võib kellegi jaoks kullast kallim olla.
Sõim kellegi aadressil ei ole just väga konstruktiivne asi, mida levitada, samas üldjoontes siinne teema seda teeb. Automoto foorum on märkamatult saanud päris loetavaks ning igasugusel ebakonstruktiivsel negatiivsusel on halb komme väga kaugele levida. Kas see on Eesti vanatehnikakultuurile kui tervikule kasulik ja hea, jäägu vast igaühe enda otsustada.
Kui oleks minu teha, siis ma rõhuks selgitustöös siiski pigem lõpptulemusele, et emexisse mitteviidud autodele võib osaks saada \"uus elu\" restaureerimise läbi, sest see on sama asja ütlemiseks (ärge viige vanatehnikat emexisse, müüge parem fännidele) lihtsalt oluliselt positiivsem ning meie tegemistest paremat muljet jättev vorm.
