07-04-2005, 10:37 AM
Minu autoelektrikust isa kommentaarid:
Kontaktivaba süüte korral: kontrolli kas kõik väikesed juhtmed, mis on jagaja kaane all, on korralikult kinni.
Kontaktidega süüte korral: kontrolli kontaktivahe ja kontaktide olukord ära (võivad olla põlenud). Lisatakisti, mis on kabiini seinal (karp kahe spiraaliga) peab süüte seesolemise ajal igal klemmil pinget omama (10-14 volti).
Lisaks kontrolli, kas jagaja on ikka kinni ja ega Sul juhuslikult jagaja võll ei laperda. Jagala jalal on määrdenippel, pane sinna veidi määret ja keera siis nippel peale tagasi, nii et määre suruks ennast võllile peale.
Loomulikult võid proovida ka teist jagajakaant.
Asp
Kontaktivaba süüte korral: kontrolli kas kõik väikesed juhtmed, mis on jagaja kaane all, on korralikult kinni.
Kontaktidega süüte korral: kontrolli kontaktivahe ja kontaktide olukord ära (võivad olla põlenud). Lisatakisti, mis on kabiini seinal (karp kahe spiraaliga) peab süüte seesolemise ajal igal klemmil pinget omama (10-14 volti).
Lisaks kontrolli, kas jagaja on ikka kinni ja ega Sul juhuslikult jagaja võll ei laperda. Jagala jalal on määrdenippel, pane sinna veidi määret ja keera siis nippel peale tagasi, nii et määre suruks ennast võllile peale.
Loomulikult võid proovida ka teist jagajakaant.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!