08-04-2005, 16:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-04-2005, 16:09 PM ja muutjaks oli Martti.)
[/quote] Viimati kui maal käisin, see oli nädalavahetusel, siis sai mõeldud selle üle ja kohalikega räägitud. Välja sai ajust punnitatud selline tulemus: 1999 augusti viimased päevad, see on üsna tõene kuna mitu korda mõeldes selgus palju kokkusattumusi, mis ei ole selle põlenguga siiski seotud. Ei oska öelda kas kohalikus lehe \"Põhjarannik\" ka sellest kirjutas aga võin lähiajal üle vaadata selle perioodi kui neil on arhiiv.
Õhtul enne magama jäämist mõtlesin veel ja välja mõtlesin(meenutasin) ühe aasta arvu: 1996, sel aastal läks too firma pankroti ja kolm aastat hiljem sai otsa ka firma omanik. Veel meenus et mina sõitsin üksi(ilma vanemateta maalt koju) esimest korda Vihuri Ikarusega kui olin 5-aastane ja aasta oli siis 1991.
[/quote]
Selgus veel selline asi et selle firma ajaski pankrotti just see Vihuri Ikarus, kuna sellega olid lõpuks ikka probleemid nii suured et ei saanud liinile minna. Ja kui liinile ei lähe siis tulevad trahvid kaela jne. Põhiline probleem olid tagumised vedrud mis läksid katki, neid lasti teha Maz-i vedrudest, ei tea kahjuks kuidas välja tuli. Igatahes seisma jäi ta 1996 aastal, ja lõpuks olid juba välisdetailid kaduma läinud: rattad, tuled ja veel väiksemat kraami, sammuti oli mootoril puudu plokikaan. Selle sama Ikarusega käidi ka Saaremaa reise tegemas, selle käigus suutis buss mitu korda kaotada sumbutaja kui praamilt maha/peale sõitis.
PS. ei tule praaegu enda tsiteerimine kuigi hästi välja
Õhtul enne magama jäämist mõtlesin veel ja välja mõtlesin(meenutasin) ühe aasta arvu: 1996, sel aastal läks too firma pankroti ja kolm aastat hiljem sai otsa ka firma omanik. Veel meenus et mina sõitsin üksi(ilma vanemateta maalt koju) esimest korda Vihuri Ikarusega kui olin 5-aastane ja aasta oli siis 1991.
[/quote]
Selgus veel selline asi et selle firma ajaski pankrotti just see Vihuri Ikarus, kuna sellega olid lõpuks ikka probleemid nii suured et ei saanud liinile minna. Ja kui liinile ei lähe siis tulevad trahvid kaela jne. Põhiline probleem olid tagumised vedrud mis läksid katki, neid lasti teha Maz-i vedrudest, ei tea kahjuks kuidas välja tuli. Igatahes seisma jäi ta 1996 aastal, ja lõpuks olid juba välisdetailid kaduma läinud: rattad, tuled ja veel väiksemat kraami, sammuti oli mootoril puudu plokikaan. Selle sama Ikarusega käidi ka Saaremaa reise tegemas, selle käigus suutis buss mitu korda kaotada sumbutaja kui praamilt maha/peale sõitis.
PS. ei tule praaegu enda tsiteerimine kuigi hästi välja