08-04-2005, 16:49 PM
Endalgi on tekkinud üks mure seoses võrri magneetoga. Tegu pole küll traktori magneetoga nagu siin teemas arutatav, kuid panen siiski ka enda mure siia.
Nimelt sai paar nädalat tagasi mootor lahti võetud ja paar laagrit välja vahetatud. Kaasa arvatud magneeto poolne väntvõlli laager. Peale seda sai kokku tagasi pandud ja esimestel meetritel nagu muret polegi. Aga juba ligi kilomeetrise distantsiga läks süüde paigast ning mootor lakkas töötamast. Saigi siis süütemängu kaan maha võetud ning järele uuritud. Tuli välja, et magneetot kinni hoidev nukkmuffi polt oli lahti kerinud. Egas midagi, sai uuesti kinni keeratud ja ka süüde ära sätitud. Kuid juba jälle ligi 1km järel mootor turtsus ning lõpetas käimise. Pärast avastasin ka selle, et nukkmuff oleks justkui viltu magneeto peal. Igatahes kui kontaktide avanemis hetkel on kontaktivahe ligi 0.4mm, siis 180 kraadi edasi pöörates ligi 2-3mm. Endal on mõistus täitsa otsas kohe. Nukkmuffi polt kerib samuti lahti paarisaja meetri järel. Kõik seibid peaks ilusti süütemängus olemas olema.
Nimelt sai paar nädalat tagasi mootor lahti võetud ja paar laagrit välja vahetatud. Kaasa arvatud magneeto poolne väntvõlli laager. Peale seda sai kokku tagasi pandud ja esimestel meetritel nagu muret polegi. Aga juba ligi kilomeetrise distantsiga läks süüde paigast ning mootor lakkas töötamast. Saigi siis süütemängu kaan maha võetud ning järele uuritud. Tuli välja, et magneetot kinni hoidev nukkmuffi polt oli lahti kerinud. Egas midagi, sai uuesti kinni keeratud ja ka süüde ära sätitud. Kuid juba jälle ligi 1km järel mootor turtsus ning lõpetas käimise. Pärast avastasin ka selle, et nukkmuff oleks justkui viltu magneeto peal. Igatahes kui kontaktide avanemis hetkel on kontaktivahe ligi 0.4mm, siis 180 kraadi edasi pöörates ligi 2-3mm. Endal on mõistus täitsa otsas kohe. Nukkmuffi polt kerib samuti lahti paarisaja meetri järel. Kõik seibid peaks ilusti süütemängus olemas olema.