09-04-2005, 16:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-04-2005, 16:59 PM ja muutjaks oli marti184.)
Velgede kohta küll ei tea midagi, kuid küllap nad siis originaalid on. Kuid kas nendesse sobivaid reduktoreid liigub ka vähe?
Edasised plaanid on masin taastada ning ajada enam-vähem originaalkorda. Samas tõuseb aeg-ajalt teadvusesse ka kuri plaan ehitada sinna peale starter, kuid see vastus pole veel lukus. Üldjuhul igasugused lõikurid ja keevitused mulle meeltmööda pole. Värvi ma veel ei tea, milline tuleb. Külgkorvi tahaks ka korda teha.
Esiamordid tuleb kroomida lasta, võibolla ka leegitorud. Osad jupid on puudu, need tuleb leida, sumpsid asendada.
Uued dokumendid tahaks ka teha, kõige lihtsam oleks vist osta kusagilt VIN koodi plekk ja see vanasse kohta kinni neetida(huvitav, kas dnepri ja urali koodiplekid on sarnased?), kuid enne peab vist ARKiga natuke kirju vahetama - võibolla saab ka ilma koodita.
Mootor ei liigu. Käigukast on vist kinni kiilunud. Käigud liiguvad, kuid isegi vabakäigu peal ei saa võlli eriti palju liigutada.
Niikuinii peab kogu kupatuse pulkadeks võtma, puhastama ja tihendid vahetama. Käimapanekuga erilist kiiret ei ole.
Süüte ajastus on sellel manuaalseks vist tehtud. Süüte-ajastuse lenksu hoob on pandud mootori peale.
Klapikambrikaaned võtsin korraks maha, parempoolses oli natuke õli - normaalne. Vasakpoolses õli polnud, oli ainult natuke mingit punakat löga nookuri peal.
Mõlemal oli väljalaskeklapi tõukur otsast natuke paindunud?
Muide, kas keegi oskaks öelda, kuidas Uralil leegitorud silindri küljest maha käivad(pilt)? Jõuga?
Igatahes täna lammutasin nii palju kui sain, mida ei saanud, sinna läks WD-40 peale.
Ural 1
Ural 2
Ural 3
Ural 4
Edasised plaanid on masin taastada ning ajada enam-vähem originaalkorda. Samas tõuseb aeg-ajalt teadvusesse ka kuri plaan ehitada sinna peale starter, kuid see vastus pole veel lukus. Üldjuhul igasugused lõikurid ja keevitused mulle meeltmööda pole. Värvi ma veel ei tea, milline tuleb. Külgkorvi tahaks ka korda teha.
Esiamordid tuleb kroomida lasta, võibolla ka leegitorud. Osad jupid on puudu, need tuleb leida, sumpsid asendada.
Uued dokumendid tahaks ka teha, kõige lihtsam oleks vist osta kusagilt VIN koodi plekk ja see vanasse kohta kinni neetida(huvitav, kas dnepri ja urali koodiplekid on sarnased?), kuid enne peab vist ARKiga natuke kirju vahetama - võibolla saab ka ilma koodita.
Mootor ei liigu. Käigukast on vist kinni kiilunud. Käigud liiguvad, kuid isegi vabakäigu peal ei saa võlli eriti palju liigutada.
Niikuinii peab kogu kupatuse pulkadeks võtma, puhastama ja tihendid vahetama. Käimapanekuga erilist kiiret ei ole.
Süüte ajastus on sellel manuaalseks vist tehtud. Süüte-ajastuse lenksu hoob on pandud mootori peale.
Klapikambrikaaned võtsin korraks maha, parempoolses oli natuke õli - normaalne. Vasakpoolses õli polnud, oli ainult natuke mingit punakat löga nookuri peal.
Mõlemal oli väljalaskeklapi tõukur otsast natuke paindunud?
Muide, kas keegi oskaks öelda, kuidas Uralil leegitorud silindri küljest maha käivad(pilt)? Jõuga?
Igatahes täna lammutasin nii palju kui sain, mida ei saanud, sinna läks WD-40 peale.
Ural 1
Ural 2
Ural 3
Ural 4