11-04-2005, 22:29 PM
Mosse mootorile 53 ehk siis volga kolbide sissepanemine küllaltki keeruline. Sobib ainult originaal mõõt. Suurem sisse ei lähe. Tuleb paigaldada uued hülsid mis vaja treida 53 hülssidest. Ümber tuleb teha kepsupuksid- 53-mel jämedamad. Selleks et hülsse sisse saaks panna tuleb plokk ümber freesida- päris keeruline töö.(töödeldavad pinnad sügaval ploki sees) Selleks et hülsid ära mahuksid tuleb need veel küljepealt natuke õhemaks lihvida. Selleks et veesärk pidama jääks tuleb panna hülsi ja ploki vahele vaskseib.(väikeste mõõtude tõttu raske teha). Plokikaanetihend tuleb ümber teha suuremaks. Tihendi suurendatud augu servadesse tuleb panna plekiriba ja see peab olema ühest tükist.
Peale selle on Mosse mootori plokk üks kuradima vedel asi (elab kogu aeg) tihendeid on raske pidama saada.jne.
Ennevanasti oli sellise asja mõte see et näiteks krossis olid bagidel klassid mootorite järgi ja keegi ei tulnud selle peale et mosset saab nii jämedaks ajada st. keegi ei kontrollinud. Olen ise sellisega sõitnud ja sellist mootorit ehitanud. Mõni aasta tagasi sai selline mootor maha müüdud.
Hind et sellist mootorit teha oleks vähemalt 20000eek ja see oleks soodukas, kõik jupid lisaks.
Nii et mõttetu!!!
Peale selle on Mosse mootori plokk üks kuradima vedel asi (elab kogu aeg) tihendeid on raske pidama saada.jne.
Ennevanasti oli sellise asja mõte see et näiteks krossis olid bagidel klassid mootorite järgi ja keegi ei tulnud selle peale et mosset saab nii jämedaks ajada st. keegi ei kontrollinud. Olen ise sellisega sõitnud ja sellist mootorit ehitanud. Mõni aasta tagasi sai selline mootor maha müüdud.
Hind et sellist mootorit teha oleks vähemalt 20000eek ja see oleks soodukas, kõik jupid lisaks.
Nii et mõttetu!!!