Kadet b mootorivahetus
#4

Nii vana 1,1 on tõenäoliselt sõiduomadustelt jubedus, ei ela, ei sure. Kui eesmärgiks pole muuseumieksponaat, vaid tänavaauto, siis ei tasu nii pisikeste mootorite jändamine end ära - kapremont on sama kallis kui suuremal mootoril.

Samas on suurema mootori panek ohtlik tegevus - vaevalt jõuad näiteks 1,6-se garaazhi vedada, kui avastad netis juba, et sama vaevaga on keegi kaheliitrise vahele torganud. Noh heakene küll, võtad siis kaheliitrise ligi, teed pulkadeks et kapremont teha - ainult selleks et avastada, et sama vaevaga kui originaalosi saaks sisse toppida ka performance osi. Ja hinnad on ka ainult 40% kõrgemad. Tellid ära, ootad kuni kohale jõuavad... ja siis tuleb sõber ja kaasvõitleja, kellel on samasugune mootor ja keda sa ammu näinud pole, jutuga et ta käis just Soomes ja seal oli kutt kes puuris-strokerdas sellesama kone kahe koma KOLME liitriseks ning sai sealt tänu progetavale juhtelektroonikale 50% rohkem võimsust. Käed hakkavad sügelema, õhtud mööduvad netis asja uurides ja varsti leiadki end jälle varuosa ja elektroonikapoe leti taga järjekordselt uusi juppe tellimas. Unes näed samal ajal hingamist parandavat abiseadet, millega saaks ka konservatiivse setupi puhul hobujõudude arvu kõrge kaarega järgmise numbriga algavaks nihutada... kasutatult ostes pole ka hind paha, hobujõu hinna viiks alla...

...ja auto ise sõidab rõõmsalt remontimata väikemootoriga edasi Smile
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Kadet b mootorivahetus - Autor: Charly - 12-04-2005, 14:40 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne