14-04-2005, 22:52 PM
Volli Kirjutas:Aga et silla omanik minuteada oli Eesti Raudtee ja kuna nii kallis sillaehitus ei olnud nende huvides, siis piirdutigi vaid vana demontaažiga...
... kuna Tallinna linn ei nõudnud uue ehitamist piisava järjekindlusega?
Ehk siis - kes garanteerib, et mingis raudteeäärses asulas X ülesõit ei amortiseeru, misjärel Eesti Raudtee leiab, et likvideerime selle hoopis ära, pole teil vaja sellises kolkas elada? Kehra linna poolitav ülesõit näiteks suleti hiljuti pooleks päevaks ilma ümbersõiduvõimalust loomata ja seda ilma vallavalitsusega kooskõlastamata - lihtsalt pandi kohalik võim fakti ette, et sel ajal see toimub ja te üle ei saa...
Kas Dvigateli ja Vesse jalakäijasillad on ikka alles?
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18