16-04-2005, 14:27 PM
Dnepri plekitükid on poldikestega raami küljes kinni, Urali omad aga needitud, seega erinevad.Tagakiige kinnitus on samuti Dnepril ja Uralil täiesti erinev, + muidugi porilauad ja paagid on erinevad, siis paagi all on Urali raamil üks lisatoru.No mootorist saab juba 100 meetri kauguselt aru,millega tegu on.Need on erinevused ,mis esmapilgul meelde tulevad.Ausalt öeldes ei usu eriti, et läheb läbi mingi Urali-Dnepri hübriid.Arvele saab võtta tehnikat,mis kannab tehasemarkeeringut.Kui tehasemarkeering on hävinud, siis arvele panna ei saa.No plekitüki saab muidugi asendada.Lisaks sellele peab olema sõiduk sellise välimusega ,nagu tehas tootis.Kõik detailide vahetused tuleb registreerida ümberehitustena, selleks aga ei pruugi luba saada.Kui ümberehitused või valede detailide paigaldused on tehtud pärast sõiduki arvele panekut ARK-s ja pärast ülevaatust, siis vastutab nende ümberehituste eest omanik.See on siis seaduslik pool.
