20-04-2005, 00:32 AM
Minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt peaks olema nii, et hülss paisub soojenemise tagajärjel ja tema läbimõõt suureneb (nt. kui laagreid vahetada, siis on soovitatav enne laagri paigaldamist laagripesa soojendada, et laager lihtsamini sisse läheks ja laagripesa ei kahjustaks). Kolb aga on alumiiniumist ja paisub hülsist tunduvalt rohkem, mille tagajärjel tekib kinnikiilumise oht.
Käivitumise koha pealt niipalju, et kui külma mootoriga käivitub kenasti, siis ilmselt on segu liiga rikas või süüde hiline või siis mõlemad vead korraga. Soovitaks alustada süüte kontrollimisest, enne kui karburaatorit näppima hakata.
Käivitumise koha pealt niipalju, et kui külma mootoriga käivitub kenasti, siis ilmselt on segu liiga rikas või süüde hiline või siis mõlemad vead korraga. Soovitaks alustada süüte kontrollimisest, enne kui karburaatorit näppima hakata.