20-04-2005, 09:13 AM
Veidi varem kõneall olnud Ikarus 60-st;
Kirov hankis selle masina, mis enne olnud kasutusel röntgenibussina siiski ilmselt mõned aastad varem, minu isa mäletamist mööda nii 1974-75.
Originaalis olnud sellel bussil käsitsiavatav uks, kuid selle ehitasid mehed ise õhu peale ringi, kuna reisijad hakanud omavoliliselt peatustevahelistes kohtades (näit. foori taga) bussist väljuma.
Täpsemini oskab sllest masinast kindlasti kõnõlda Eino Tolppa, kes töötas pikalt Kirovi bussijuhtide brigadirina (sõitis ka ise mõnda aega mainitud bussil). Hetkel sõidab ta koos kahe teise endise Kirovi bussijuhiga TAK-s 27. liini. Tema bussi garaazinumbrit ei oska kahjuks nimetada, kuid tegu on nö madalapõhjalise Tartus toodetud masinaga.
Kirov hankis selle masina, mis enne olnud kasutusel röntgenibussina siiski ilmselt mõned aastad varem, minu isa mäletamist mööda nii 1974-75.
Originaalis olnud sellel bussil käsitsiavatav uks, kuid selle ehitasid mehed ise õhu peale ringi, kuna reisijad hakanud omavoliliselt peatustevahelistes kohtades (näit. foori taga) bussist väljuma.
Täpsemini oskab sllest masinast kindlasti kõnõlda Eino Tolppa, kes töötas pikalt Kirovi bussijuhtide brigadirina (sõitis ka ise mõnda aega mainitud bussil). Hetkel sõidab ta koos kahe teise endise Kirovi bussijuhiga TAK-s 27. liini. Tema bussi garaazinumbrit ei oska kahjuks nimetada, kuid tegu on nö madalapõhjalise Tartus toodetud masinaga.