21-04-2005, 19:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-12-2007, 13:37 PM ja muutjaks oli ala310.)
M-104, 1967.a, 125cc
Niisiis kuna tegu on uunikumiga ja võiks isegi öelda, et Eestis \"haruldase\" modifikatsiooniga (kuna neid ikkagi lademetes ei ringle), siis panen siia nüüd korralikumad pildid ülesse!
Pilte saate tšekata aadressil
http://www.zone.ee/m-104/1.sellisena%20ma%20ta%20sain/
1. Sain teise praktiliselt nagu \"punamütsikese korvis\", seda näete ka alguses piltidelt
Kaasa sain varu velje, silindripead, rehvi, kiivri !
2. Võtsin laiali
* puhastasin
* panin esiharki uued õlid
* mootorile kapremont (seest puhtaks, uus hooratas, kolv, rõngad, käigukasti hammasrattad, tihendid, laagrid)
* panin teise keti, mille kaasa sain, kuna vanal olid suured lõtkud juba sees
* panna sai ka uus silindrikaan
Kõikke paremat,
ala310
Niisiis kuna tegu on uunikumiga ja võiks isegi öelda, et Eestis \"haruldase\" modifikatsiooniga (kuna neid ikkagi lademetes ei ringle), siis panen siia nüüd korralikumad pildid ülesse!
Pilte saate tšekata aadressil
http://www.zone.ee/m-104/1.sellisena%20ma%20ta%20sain/
1. Sain teise praktiliselt nagu \"punamütsikese korvis\", seda näete ka alguses piltidelt
![Wink Wink](https://forum.automoto.ee/images/smilies/wink.gif)
2. Võtsin laiali
* puhastasin
* panin esiharki uued õlid
* mootorile kapremont (seest puhtaks, uus hooratas, kolv, rõngad, käigukasti hammasrattad, tihendid, laagrid)
* panin teise keti, mille kaasa sain, kuna vanal olid suured lõtkud juba sees
* panna sai ka uus silindrikaan
Kõikke paremat,
ala310
Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...