27-04-2005, 02:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-04-2005, 02:42 AM ja muutjaks oli Jesper.)
Samara on ju esiveoline, miks seda peab üldse sinna zazi käigukasti külge panema? Mõistlik oleks ju mootor taha põiki panna, koos käigukasti ja difriga.
Samas ma ka ei mõista, miks selliseid ulmelisi projekte üldse välja mõeldakse. Selle asja teostamine vähemalt \"4-\" kvaliteedile nõuab väga häid kere- ja mootoritööde alaseid teadmisi ja oskusi, kindlasti ka eelarvet, mis ületab tooriku maksumuse mitmekümnekordselt. Ja mingi lihtsalt ülejala kokku keevitatud käkk on ohtlik nii sõitjale kui ümbritsevatele. Kui see üldse sõitma hakkabki.
Vast tasuks learning curve enne mõne lihtsama mootorivahetuse peal läbi teha. Osta näiteks Lada ja pane sinna Fiati mootor. Usu mind, nokkimist jätkub vähemalt aastaks, raha kulub vähem ja lõpptulemus palju kvaliteetsem.
Jaa, ma saan aru, et sul on ZAZ ja Samara mootor juba olemas, seega raha ei kulu üldse ja nii edasi... aga mõtle veelkord järgi, kas sa tahad kulutada oma aega autoehitamisele või käepäraste vahenditega \"Tatikate\" saate mängimisele.
Samas ma ka ei mõista, miks selliseid ulmelisi projekte üldse välja mõeldakse. Selle asja teostamine vähemalt \"4-\" kvaliteedile nõuab väga häid kere- ja mootoritööde alaseid teadmisi ja oskusi, kindlasti ka eelarvet, mis ületab tooriku maksumuse mitmekümnekordselt. Ja mingi lihtsalt ülejala kokku keevitatud käkk on ohtlik nii sõitjale kui ümbritsevatele. Kui see üldse sõitma hakkabki.
Vast tasuks learning curve enne mõne lihtsama mootorivahetuse peal läbi teha. Osta näiteks Lada ja pane sinna Fiati mootor. Usu mind, nokkimist jätkub vähemalt aastaks, raha kulub vähem ja lõpptulemus palju kvaliteetsem.
Jaa, ma saan aru, et sul on ZAZ ja Samara mootor juba olemas, seega raha ei kulu üldse ja nii edasi... aga mõtle veelkord järgi, kas sa tahad kulutada oma aega autoehitamisele või käepäraste vahenditega \"Tatikate\" saate mängimisele.