UUS PÄÄSTEAKTSIOON - IKARUS-66

Stretch, liiga väike küll aga siiski ta tuli. Rääkisin eile muuseumipapaga, kui teine pool on asine, siis annab varjupaik endale aru, et parem nii kui üldse mitte. Tegu ühe bussidega tegeleva firmaga, kes vast tõepoolest suudab Ikaruse ka restaureerida. Viimane oleks igal juhul parim variant. Kena oleks ju sõitudel mitut väga edevat vana Ikaari vaadata??? Ja ei tasu siin meil pead norgu lasta, kui konkreetne buss tõelise uue elu leiab. Eks see inimeste teavitamine ja harimine on üks olulisemaid ülesandeid. Hakkavad inimesed-firmad mõtlema. Täna mõtlevad-konkureerivad bussiettevõtted(too Zis ka veel).

Järgmine samm oleks Eesti autoesinduste \"kallale minemine\". Kuulutaks välja näiteks automoto foorumi rahva poolt võistluse kõige paremini autoesinduses restaureeritud margisõidukile? Teeks samasuguse korjanduse, äkki saaks kokku suurusjärgu 20-25 tuhat, mille eest siis tehakse mingi ERITI vinge auhind. Kasvõi rändauhind, mida iga 5 aasta tagant uuesti välja antakse. Sellise summa eest saab juba korraliku suure pronkskuju. Iga autofirma leiab endale tooriku, United BMW, Silber Mersu, Mopari või Mitsu, Helkama Skoda, Inchape Mazda jne. Toorikud peaksid olema enam-vähem võrdses seisus, kuid eks iga firma ise teab, mida restob. Ei tohiks kasutada kunagi restotud autosid, peaks olema \"säilinud, nagu on\". Töö teostamise aeg 1 aasta, misjärel tuleb autode \"musta numbri\" hindamine ja näiteks auhinna tegemiseks raha annetanute omavaheline hääletus. Parim restauratsioon saab järgmiseks 5 aastaks selle auhinna enda valdusesse, mis peab siis esindussalongis uhkelt väljas olema. 4 aastat \"rahu\" ja siis uus projekt. Iga viisaastakuga saaks vast mitu-mitu väga head autot juurde. Las rabelevad ja teevad midagi tõeliselt kasulikku! Kuidas mõte tundub???
Vasta


Sõnumeid selles teemas
UUS PÄÄSTEAKTSIOON - IKARUS-66 - Autor: kris - 30-03-2005, 16:02 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne